Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Bevis

Av Jenny - 17 december 2009 08:02

att träning lönar sig. Jag har ju velat att MElvin ska kunna ta flaskan själv, inte för att slippa myset på kvällen när han ska dricka sin välling. För även om han kan hålla flaskan själv så kan han ju faktiskt sitta i min famn och mysa.. Ja jag har fått klagomål över att jag velat det. Eftersom då trodde den där präkt morsan att jag ville slippa hålla i min bebis. Äckliga mammor som inte har nå liv o är alldeles ensamma.. mohahaha


Men iaf. Jag har ju tränat, har ställt flaskorna med vatten framför han o han har gjort tappra försöka att ta de. Det har sett lite roligt ut, men när han väl fått fatt i de så har han blivit super glad. Han har inte riktigt förstått hur han skulle göra så han rullade flaskan mellan händerna. MEN nu.. just nu i detta ögonblick så satte han flaskan i munnen och såg super glad ut. Detär samma om när han lärde sig att sitta han blir så glad när han lyckas..


  Är han inte duktig min lilla fis!!


Sen måste jag bara visa en bild till. Varning för äckel magar.. haha. Melvin nös i förrgår o jag va tvungen att ta en bild..Eftersom Jonas säger alltid. NEj det är inget.. nej det hörs inget. Nej han hostar inte. Nej .. ja han vill gärna att allt ska vara toppen jämt.. haha men titta här

 

Han har t o m lärt sig att göra som dagis barnen. smaka på skiten hahahahaha.. Men idag är han bättre så vi får se om det blir barnpassningen idag feber har han ju inte haft så sjuk är han inte! Men vi får se vad som händer..


Blåser ute gör det ju iaf!!!

 
 
Ingen bild

milla

17 december 2009 09:49

Bättre ju att han kan hålla flaskan sj...man kan ju mysa iaf!
Och inte behöver man har barnet i famnen 24/7...
Bry dig inte om vad andra säger, du känner ditt barn bäst!!

 
din syster

din syster

18 december 2009 08:05

Vad duktig han är! Jag trodde det var gröt som hade kommit ut ur näsan.

http://www.metrobloggen.se/linda135

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards