Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Idag är en sån dag

Av Jenny - 20 december 2009 13:59

då jag är jävligt jävligt irreterad. O blir uppretad för ingenting o allting!!!! Så varning, håll er undan!!!U


Vi har suttit inne hela dagen då Jonas har fått jobb på jobb. Så träning har det inte blivit ngn annat ändet jag körde här hemma. Men man behöver komma ut!!!! Jonas är på väg hem nu men ska själv åka och träna efter han ätit. Fredrik har han med sig.. o ja jag hade kunnat lämna Melvin hos han o åkt o tränat jag med. Men det känns faktiskt inte nå bra ännu. Han har aldrig varit ensam med Melvin Så det får vänta tills det känns bra för mig!!


Ja jag vill träna, men träning är inte viktigast!!! Ja jag är irreterad så låt mig då vara det!! Jag är alltså jävligt irreterad. Ni vet så där så att det brinner i hela kroppen o man bara väntar på att ngn ska säga nå dumt så man får vara elak!!! Mmm just så irreterad är jag.


O snart kommer bröderna hit så vi får se hur det här slutar. Jag ska iaf vara ensam när Jonas åker iväg till gymet för då vill jag vara ifred!!


Sen ska vi iaf vidare till Flen och det känns julite bättre. Vi ska nämligen på middag hos Erik och Jessica.. mysigt. Jag lovar att jag ska vara på bättre humör då.. om inte annat så gör ni mig gladare!! Fredrik fick åka från Trosa med våran bil för att vi skulle komma till Flen.. mm jobbigt det där när man inte har egen bil. haha ja nu är jag irreterad så jag slutar innan jag skriver massa dumma saker.


Men vi hörs ngn annan gång. Vem vet jag kanske testar ngt annat pass hon tjejern har där på sin sida!!!

 
 
Alex

Alex

20 december 2009 16:56

Nej! Sluta inte här, skriv de dumma sakerna! Underhåll mig!

Kram på dig Jenny och ha en jätteskön jul! Nästa år ses vi, kanske i er nya lägenhet?

http://tantalexandra.se

 
Sandra

Sandra

20 december 2009 17:15

Jaha så ni ska till Flen!! Då är ju du jättenära mig =)
Du får säga till nån gång när ni ska dit så kan vi ju ses och säga Hej =)
ha det så gott!
Kramis!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards