Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 07:51

en morron promenad den här härliga tisdags morronen! MEN jag skippar faktiskt det äter min gröt och sen kör jag det här istället när odågan sover! Så tar vi oss en promenad senare istället. Det blir nämligen inge gym för mig idag då MElvin har blivit sjuk!


Ja han höll på förra veckan o snora men nu hostar han, trött, snorig. Så jag skippar det. Feber är inte något han haft förr heller när han varit sjuk även fast han legat inne. O jag vill verkligen inte smitta andra barnen där på barnpassningen! MElvin skulle säkerligen klara av det då han är glad som vanligt .Men man vet aldrig om det finns barn som är extra känsliga. Så nej jag skippar det. Jonas jobbar lite senare idag så jag får snällt träna hemma. Men jag tycker det är skoj nu när jag hittat bruttans sida!!


Så nu blir det gröt sen läggning av odåga sen träning. SEn blir det  en förbrännings promenad/jogg.. när han vaknat upp!! hehe han sitter o skiter nu.. myysigt!! puss på er

Av Jenny - 22 december 2009 07:13

då jag faktiskt ska skriva ngt roligt. Ni vet ju att jag har niagrafall i muffen denna veckan. Tro mig det slutar inte när vi åkte till Flen va jag tvungen att ha Melvins jävla blöja. Ja det är katastrof!!!!!


När vi kom fram till Flen fick Jonas åka och köpa bindor åt mig. JAg ville ha ett paket nattbindor och ett paket vanliga. Han kom hem med rätt. Jag använde upp nattbindorna den natten.. mm då kan ni tänka er mitt niagrafall. Men hahahaha när jag skulle börja på andra paketet bindor..


haha vet ni vad han han hade köpt. Jo han hade köpt bindor som luktade blommor. hahahah va det en pik eller . haha MEn jag kan säga så här.. mm äckligt. Men oavsett hur mcyket blommor bindorna eller trosorna luktar så luktar inte lingonveckan så speciellt gott..


Men erkänn lite skoj .. Nu sitter jag här och hoppas på att få sluta blöda snart.. För det är fan inte skoj. Jag vågar inte ta mig ngn stans för då kanske jag blöder igenom!!!!! Om det ärså här nästa mens tar jag fan ut spiralen!!

Av Jenny - 22 december 2009 07:10

vara en sån person som bara tar, tar och tar. Märker inte hur mycket man tar och tar ännu mer. Tar allt man har.. även all ens energi så man inte orkar vara glad ens!!


Tänker man inte när man gör så mot andra..?? JAg vet att jag tar mycket plats då jag pratar mycket men jag säger oftast det. För jag VET om att jag är så1!!!!! O säger då, avbryt mig om jag pratar för mycket. MEN de som inte vet om det och bara fortsätter med sitt. Det är ju skit jobbigt att umgås med en sån person!!!!!


Men sen när man själv ber om en sak. inte ens nåt som är jobbigt då får man ett nej tillbaka!! jag hatar sånt.. alltså riktigt hatar. Då tappar jag allting för den personen kan jag tala om och känner att jag absolut inte har ngn som helst lust att finnas där mer. Men det enda personen ser är vad den gör. FAst om man tänkeer efter.. vad gör den. jo den TAR!!!


Nej fy fan säger jag. Sen börjar man gråta o då är allt bra igen. NEj såna personer är inte mycket värda för mig.


Av Jenny - 22 december 2009 07:01

Jag känner mig saknad.. hehe. Vi åkte ju till Flen i söndags för att familjen Carlsson ska flytta ut ur sitt gamla hus. O tro mig .. det är inte liiite grejjer att kasta och flytta!!!


Söndagen tog vi det lugnt och åkte hem till Jessica, Erik och Alice för en liten middag. Som vanligt blir vi alltid väl omhändertagna där hemma o har det hur mysigt och trevligt som helst!! TACK!


Måndagen.. ja den bestod av att kasta massa skit. Jag tror Jonas köpte 80 svarta sopsäckar o när vi åkte hem va det 20 kvar.. katastrof med andra ord. De har kastat så mycket skit men även lite finare saker. Två gånger denna gång fick de åka till tippen förra gången va det oxå två gånger. O då är de ändå inte klara än.. katastrof igen!!! JAg.. ja jag hade ju odågan med mig så TYVÄRR kunde jag inte vara till jätte mycket hjälp.- Så jag tog mitt pick och pack för en promenad hem till Jessica som va hemma med Alice. vi hade en trevlig liten prat stund med massa prat. Melvin ja han låg ute och sov i vagnen hur gott som helst. Han låg där ute i mer änen timma men sov vidare sen när vi gick hemåt. Han tycker verkligen om att sova utomhus. Jag tror det blir lättare för hans rosslighet då. Nä nu har jag inte nå mer skoj att skriva. förutom att det är tisdag idag.


När vi kom hem igår hade jag tänkt köra ett pass av hon bruttan. MEN Melvin somnade inte ritkigt som han skulle o va vaken till ca kvart i nio. MEn då blev han så jävla övertrött så han började skrika. Så vi gick båda och somna då.. Mm jag me för jag va så jävla trött.


Nä nu blir det för mycket svammel. puss på er där ute

Av Jenny - 20 december 2009 14:40

detta program ska fan jag köra imorn. shit va jag gillade henne. Haha Tess kom hit så kör vi tillsammans så kan vi omöligt fuska... jeho. Vem fan behöver gym.. kolla bruttan liksom

Av Jenny - 20 december 2009 13:59

då jag är jävligt jävligt irreterad. O blir uppretad för ingenting o allting!!!! Så varning, håll er undan!!!U


Vi har suttit inne hela dagen då Jonas har fått jobb på jobb. Så träning har det inte blivit ngn annat ändet jag körde här hemma. Men man behöver komma ut!!!! Jonas är på väg hem nu men ska själv åka och träna efter han ätit. Fredrik har han med sig.. o ja jag hade kunnat lämna Melvin hos han o åkt o tränat jag med. Men det känns faktiskt inte nå bra ännu. Han har aldrig varit ensam med Melvin Så det får vänta tills det känns bra för mig!!


Ja jag vill träna, men träning är inte viktigast!!! Ja jag är irreterad så låt mig då vara det!! Jag är alltså jävligt irreterad. Ni vet så där så att det brinner i hela kroppen o man bara väntar på att ngn ska säga nå dumt så man får vara elak!!! Mmm just så irreterad är jag.


O snart kommer bröderna hit så vi får se hur det här slutar. Jag ska iaf vara ensam när Jonas åker iväg till gymet för då vill jag vara ifred!!


Sen ska vi iaf vidare till Flen och det känns julite bättre. Vi ska nämligen på middag hos Erik och Jessica.. mysigt. Jag lovar att jag ska vara på bättre humör då.. om inte annat så gör ni mig gladare!! Fredrik fick åka från Trosa med våran bil för att vi skulle komma till Flen.. mm jobbigt det där när man inte har egen bil. haha ja nu är jag irreterad så jag slutar innan jag skriver massa dumma saker.


Men vi hörs ngn annan gång. Vem vet jag kanske testar ngt annat pass hon tjejern har där på sin sida!!!

Av Jenny - 20 december 2009 10:07

säger jag va jobbigt det va. För mig tog det lite mer än en kvart. Nästa gång ska jag köra två rundor. Men shit va svettig och andfådd man blev. Testa det va skit nice!! Hopprep.. fick jag som tur va av Mallan när jag fyllde 28 år.. nu kom det till användning tjejen


Jag hade lite paul van dyk i bakgrunden så det blev även lite roligt!!! Men testa. Sen när jonas kommer hem så blir det cardio träning för min del inne på balance

Av Jenny - 20 december 2009 09:42

diggar jag fett kan jag tala om. Herregud vilken kvinna!!! GRYM! Jag ska nog köra rump passet nu innan Jonas kommer hem. Kom igen nu tjejer vi kör på

Grym tjej

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards