Alla inlägg under mars 2010

Av Jenny - 14 mars 2010 20:07

Min mobil har tappat bort ditt nr!!!! Så skicka iväg ett mess åt mig så jag kan höra av mig till dig ju!! puss puss

Av Jenny - 14 mars 2010 14:20

till Linköping gick hur jävla bra som helst! Jag har ju en underbar jävla odåga som är så duktig och social!! Precis som mamman sin.. sen är det kanske en sak att när vi är ensamma att han kan vara lite väl envis och bli arg om han inte får bitas eller slåss. haha.!


Men tåg resan gick bra, det va ett köra på tåg så jag behövde heller ingen hjälp på eller av!! Toppen!! Det satt ett par stolarna precis bredvid oss som Melvin flirtade med, hejvilt. Speciellt med killen!! Han tyckte Melvin va otroligt söt.. otroligt oxå. Jag sa  "tack".. sen sa han igen. ja helt jävla otroligt söt!! Ooo va mamman i mig blev stolt! Bilder från tåget kommer när vi är hemma då inte blåtands funktionen riktigt fungerar som den ska här borta!!!


Men åter till detta par nu, de va väl i min och Jonas ålder! Alltså herregud säger jag. ja de va jätte trevliga och gulliga. Men denna tjej.. hon betedde sig som när man va typ 13 och svartsjuk!! Lyssna på detta nu, killens mobil låg på bordet och så fort han fick ett mess blev det som en liten fight om vem som skulle läsa messet först!!


Men hallå bruttan det är din killes mobil du har väl ingenting överhuvudtaget med den att göra (när han ser på mohaha). Men alltså får han ett mess ska väl han läsa det själv o sen ska du sitta där o vara tyst!? Nej hon skulle läsa.. hon vann så klart.. sen satt hon och läste. På hennes min fattade jag att det va entjej kompis. o mycket riktigt det va en tjej som ville låna en madrass bara!!!!


Sen fick han tillbaka sin lur och hon frågade.. "kan jag få läsa dina nya mess"? då tappade jag hakan iaf och bara satt o glodde!!!!!!


Men skoj hade vi och Melvin skötte sig exemplariskt!!!! Håll tummarna att det går lika bra imorn.. puss på er

Av Jenny - 13 mars 2010 10:40

på min sköt väska och vill ha en ny. Ingen annan som är sugen på denna?! Haha man kanske kan byt låna ett tag. hha


Nej då jag ska se till att jag får mig en ny väska. o sen är jag lite sugen på en ny vagn. Denna jag har är helt jävla underbar oki kanske inte nu under vintern. Men då harjag fått lite träning samtidigt jag varit ute. Men på vår och sommar. herregud när man tar sig sin promenad så riktigt flyger man fram haha..


Men jag är en person som tröttnar fort på saker och ting så jag vill ha lite nytt nu. Samma sak med möbler jag vill gärna byta stil rätt ofta. ahha ja vi får se hur allt detta slutar.. men väskan ska jag ha ny iaf rätt snart!! För dennaär jag trött på

  

Av Jenny - 13 mars 2010 10:27

gick jag upp för att ta hand om odågan min! Han behövde ta sig ett bad få i sig lite välling för att sen gå och vila lite! Så jag får packa ifred. Eller även om han hade varit vaken hade det inte varit nå problem att packa för jag har fan en duktig odåga!!!! 

Det är han o jag liksom

  

detta är innan badet, haha det syns nästan!! 

Nä nu ska jag sätta igång att packa lite kläder o skit så vi kan sen ta tåget mot linköping o bara ta det lungt!!! 


Puss på er.. förresten så har nog faster Jenny data så det blir   nog lite bloggande ändå!! Träning.. mm yeah right.. haha.. Rygg är det som står på schemat i morn..

Av Jenny - 13 mars 2010 10:22

Igår kväll bidde det ingen träning då Jonas kom hem efter kl nio på kvällen o jag är inte en person som gillar att träna så sent!! Då har man ju hunnit blivit trött och seg. Så jag tog mig en spelkväll på datan istället. 


Men i natt kom även farfar hem efter enveckas resande. Så i morse efter allas frukost så va det jag som tog på mig mina tränings kläder och tog hissen ner till källaren där jag körde mina små klena ben!!


Det blev, knäböj, utfall, raka marklyft, benspark för både fram och baksida.  Sen en annan övning för rumpan min.. sköööönt och skakigt efter ett tag!!!! Efter så körde jag crossen ca tio minuter för att pumpa bort mjölksyran jag tog till mig!!! Jippi

Av Jenny - 12 mars 2010 16:06

Jepp nu har jag bokat och betalat biljetter till tåget som går mot Linköping! Jonas har jouren så jag tänkte att jag och odågan ska hitta på nåt skoj tillsammans!! jippi!!


Så vi ska dit och hälsa på faster Jenny. Hon och Melvin tycker om varandra men ses inte så ofta o när de väl ses är det här i sthlm och som den klädtokiga tjej Jenny är vill hon ju såklart shoppa.. Då blir det inte så mycket umgänge med mellan. så nu tog jag tag i saken och drar till henne istället!


Jag hinner nog träna imorn innan tåget drar och på söndag tänkte jag lämna odågan sjläv med faster och Anders så kan jag dra och träna.. vem vet jag kanske t o m lägger mig sälv på ett mysig hotell!!! Nä nu ska jag duscha av mig lite svett. sen börja laga maten för att sen sticka och träna. OM Jonas inte får nå jobb innan han kommer hem!!! 


Puss på er 

Av Jenny - 12 mars 2010 11:13

Mm jag satt här o lekte lite med min odåga och rätt va det va så hittade jag ett gammalt usb minne!!!


Jag säger bara herregud va skoj jag har haft o jag har varit fin!!! Men här får ni delta lite i mina minnen!

      

Både Maija och Magda har varit och hälsat på mig i götet! Om vi har haft skoj.. skojar ni eller vi ägde hha.. Bilden på mig och Maija är en dagen efter bild haha. Men vilka minnen!!!!


Ni som undrar vem min Katarina Babic är .. ja här kommer hon

       

Jepp sista bilden är i hennes gamla snea lägenhet.. där vi dansade och hade skoj hur ofta som helst!! 


Mondagbar kryssningar är något jag ofta åkt på men det är en som jag minns speciellt mycket. Det är den jag träffade jonas på för första gången!

    

Förstå ni att jag föll direkt jag såg han eller. Fast helt ärligt så va det andra dagen jag föll.. Första dagen tyckte jag han va en tönt då han inte hjälpte mig och Maija .Det va en jobbig kille som vi till slut fick kasta iväg för han inte ville lämna oss iväg. Jonas ja han stod bara och glodde o undra om han va jobbig haha..


Sen tog det ett tag innan vi sågs igen efter den där kryssen. Men bilder från första sommaren vi träffades igen kommer här. Men det är på mig och mina vänner! Amina du är oxå med. haha kommer du ihåg kvällen

      

ser ni vilken stuns jag hade i rumpan mmm me llike


sen är det såklart jag och Maija igen som helt enkelt bara gäller.

   Hon lyckades precis stppa glassen i ansiktet på mig när jag skulle fota.. haha. puss puss

Av Jenny - 12 mars 2010 10:55

igår blev det faktiskt träning. Så fort Jonas kom hem stack jag ner till gymet här nere i källaren. Körde bröst axlar, utan vila och efter blev det 20 crosstraining. Så jävla härligt. 


Nu på morran så tog jag mig en förbränning innan frukost. Det bidde 20 minuter. 10 min på Crossen. hade tänkt köra 20 där. MEN min fis har ju som sagt börjat krypa o nu va mina fötter väldigt intressanta så han skulle till crossen hela tiden. Efter tio minuter tog jag han i famnen och satte i gång att cykla med han sittandes på styret o ibland i knät. Det blev i 11 minuter! Tungt som fan med en 12kg klump i knät!! haha men härligt. Med grym musik i högtalarna.


Sen körde jag lite bäcken träning och rump träning. När jonte kommer hem sticker jag ner och kör rygg. jippi.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards