Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 9 december 2009 13:35

Idag på min morron promenad hade Melvin på sig sin nya gulliga mössa!! Men fan va synd säger jag.. den är lite för stor så det blir lite glipor där luften kommer in.. ojda va synd.... mohaha

 

Av Jenny - 9 december 2009 12:43

liten horunge borta i mina gamla trakter, Tyresö! Den här kvinnan ja hon är inte ngn tjej hon är fan 34 år. Hon har en son, han är väl kanske 14 nu eller nåt sånt. Stackars den ungen. han har fått sitta uppe sena kvällar för att lyssna på sin mammas problem och psykbryt, att sitta och röka på framför sin son är inte nåt hon skäms över heller.


Hon är äcklig, hon tror hon är så snygg och oemotståndlig då hon faktistk bara är helt och enkelt äcklig!! Jag har pratat förr i tiden med henne när vi träffats på utanför ica eller nåt sånt. Och det ända som kommit ut ur hennes mun har varit lögner. Den här tjejen som använder knark och även ger andra, är övervakare.. Ja hon är fan övervakare. Ni vet en sån person som ska hjälpa kriminella till det bättre!!!


Hur tror ni det går när hon själv gör massa dumma saker.. MAn får tydligen välja övervakare själv här i sveriga. Tror ni de som väljer henne, väljer henne för att bli bra och komma ut i samhället igen. Eller för att de får det de behöver.. oavsett om det är droger eller sex???


Jag tror på det andra.. Men helt ärligt ska det få gå till så?? Jag trodde att det va ngn som kollade upp övervakarna. Men tydligen inte. Men just det .. hon är ju en riktigt bra lögnare så klart att de går på hennes snack.. Men jag tycker fan det är helt otroligt!!!


usch va äckligt!!

Av Jenny - 9 december 2009 12:39

borta i beckomberga går i städningens teckan.. o självklart lite gnäll och gråt, som vanligt när man har massa att göra!


Jag tänkte julstäda idag plus baka lite mer lussebullar då alla andra redan är slut.. eller det va de fan förra veckan haha! Men idag blirdet fan inte nå lussekatter utan jag gör bullar ..bollar.. lättare och fortare så! MEn goda blir de nog ändå.


Melvin ligger och sover middag.. fy fan va han har gråtit.. vet inte om det är för han fick smaka ägg idag, tänderna eller om han börjar bli sjuk. Men gråta är inte nåt han brukar göra om det inte är nå fel.. så vi får se va som händer och sker!! hehe det rimmade.


Nä nu ska jag fortsätta med mitt.. Jag har lite städ kvar sen bakning.. damsuga ja det gör jag fan efter bakningen då jag är lite slarvig och spiller rätt mycket haha..



Idag blev det en morron promenad på morran istället för träning då jag hade massa annat för mig.. träning blir nog senare idag.. puss puss

Av Jenny - 8 december 2009 20:34

va tråkigt jag har!!! Alltså skit tråkigt. Inge skoj på internet hittar jag heller mitt msn fungerar inte så jag kan inte prata med folk heller.


Nej så tråkigt har jag. Ugly betty är inte riktigt en serie jag tycker om att titta på!!! Jag väntar ju på desperata. Jonas ville gärna gå och träna efter han jobbat o självklart får han göra det. Tråkigt bara att hanska jobba imorn me. Men det är bara att ta. för jag har ju önskat mig en power plate.. hehe!!


Nej jag har fan tråkigt. Borde ta mig något att äta men är inte sugen på något vi har här hemma.. VArför är det alltid så.. man har massa skit hemma men så är man sugen på nåt som bara finns i affären. Det ärju inte riktigt så att jag kan gå iväg då Melvin ligger och sover. Nej jag får snällt vänta på att Jonas kommer hem!


Imorn blir det väl träning för min del sen har jag inte så mycket planer.. jo sitta här precis som alla andra dagar... ojda nu börjar jag även bli bitter haha..


Jaja sånt är livet.. vi hörs imorn eller kanske senare idag..

Av Jenny - 8 december 2009 19:29

fått sig sitt bad så satte vi i soffan för lite mys. Men som den Jenny jag är så måste jag.. även om vi myser ha lite skoj!!!

Man märker här att jag typ tvingar han att ha skoj.. haha sen på slutet så låter det som han låtsas skrattar för att göra mig nöjd..



Märks det att jag är uttråkad eller!! Ja, jonas är iväg och jobbar ikväll. Jag tyckte det skulle bli skönt att få vara ensam.. men det va fan tråkigt o så är jag ju faktiskt inte helt ensam! Nu ligger iaf han och sover så sött i sin säng. Jag försökte hålla han vaken lite längre än till halv sju.. o det gick i en timma. Sen blev han trötter! O jag tror han blev för trött eftersom han inte fick ngn ro där inne i sängen utan bara låg och rörde på sig.. MEn det räckte att jag höll han i handen i kanske en minut så decka han..

NU ska jag njuta av min ensamhet o sen ska jag titta på desperata.. Vem vet imorn kanske t o m jag är rolig i bloggen och ni får er ett skratt.

Av Jenny - 8 december 2009 18:56

här borta i beckomberga jag och odågan!Eller han står för humorn och jag skrattar..




Som sagt han har börjat snacka lite annorlunda nu och jag förstår inte ett jota av vad han säger!

Av Jenny - 8 december 2009 17:51

blev först en promenad på 5 km .. tog bussen sista vägen. Sen blev det bröst och bicep, superset mellan varje övning. Efteråt blev det cardio i 20 minuter för att sen ta mig en promenad på 4 km.


sköönt  att ha det gjort. MEn fan jag har inte den där känslan jag brukar ha när jag tränar.. Men den kommer säkert snart tillbaka..

Av Jenny - 8 december 2009 17:45

mm nu ska ni få höra. Idag fick Melvin min mat till middag. Jag gjorde pasta med köttfärs. Men jag tog ju förstås ut lite innan jag kryddade. Mixade liten stund i mixern, inte så det blev pure för det va fortfarande "mat" liksom. Han åt.. såg lite konstig ut eftersom det va första gången han inte fick bebis mat. Men han åt, gjorde grimaser och åt igen. Tyckte det va gott.


Hm men jag tror fan att det blev lite fö rmycket klumpar i maten då han började hosta och blev alldeles röd i ansiktet. Usch va han hostade.. hade alltså satt något i halsen!


Så jag tänkte ge han lite vatten, precis när jag lutar mig fram och ska ge han vatten får han en konstig min i ansiktet och ut flyger det. Typ varenda tugga han stoppat i sig flyger ut som en fontän. Rakt på mig. .Inte  bara spya.. utan en fontän.. sånt man bara ser på america home video ni vet. Det såg ut som han skulle börja gråta efteråt eftersom det va jobbigt för han.


Men han kolla upp på mig och började skratta!! haha jävla unge. Ja då skulle jag ta ur han ur stolen och tvätta av oss båda två.. då kom det en fontän till!!!


Så det där med att hanska äta våran mat nu, tänker jag vänta lite med, va ni folk där ute än säger. Jag ska låta han börja med 8 månaders burkarna innan som faktiskt är lite klumpa i så han lär sig. Stackars min Melvin


Nu sitter vi på golvet och leker lite granna, han snackar för fullt här bredvid mig.. Vete fan va han säger men det är säkert inte så jätte viktigt!! puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards