Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Jenny - 2 maj 2009 09:21

natt. Ja nu har jag haft min första jobbiga jävla natt med Melvin. Han har legat och haft ont imagen hela natten o jag har försökt allt.. Men det har inte funkat. Så jag har inte sovit någonting i natt. JAg tror att det va så för att sen vi har kommit hemf rån sjukan har vi varit iväg hela tiden och gjort saker. Igår va jag lessen stressad, orolig ja allt man kan tänka sig.. och det känner ju min lille kille.. Så jag tror det va det som hände..


Men ni ska veta en sak.. Jonas va helt underbar. jag tror han vakna lite innan sex tog Melvin från mig och gick ut i vardagsrummet.. jag blev ju lite orolig för han grät ju.. MEn då stod han där min jonas och gjorde mjölkersättning och sa åt mig att gå o sova.. Så det har jag gjort .. självklart är jag fort lite trött men jag är ändå en ny människa... Tänk så duktig han va..stolt blir man..


Nu är jonas och tränar jag ligger här framför datan och Melvin ja han sover haha. nu när man är pigg o alert ja då ska han sova.. Men jag tror han behöver det..Jag ska försöka vila lite till innan han vaknar och vill suga tutte.. puss på er...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards