Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Jenny - 6 maj 2009 17:55

bara tala om för er där ute att jag är dunder trött!!! herregud va trött jag är.. Jag tror jag måste lära mig att vila när Melvin vilar. Men det är så jävla svårt.. Men jag ska försöka.. för jag blir inte så glad när jag är så här trött!!


Imorn ska jag åka in till stan och träffa min underbara syster. Vi ska åka o titta lite tatueringsställlen.. för vi båda två vill ju tatuera oss.. jeho det vill vi.. Jag måste ju såklart vänta tills jag är het igen.. hehe. Men min syster hon kan bara sätta igång!! Ja så imorn blir det träff med syster.. Herregud va skönt det är att jag kan göra saker på egenhand igen.. oki jag får inte åka buss eftersom jag inte får lyfta upp vagnen .. men jag kan promenera till brommaplan eller till islandstorget.. Ja allt kommer bli mycket lättre och enklare när vi flyttar till nacka.. jag längtar..


Nu ska jag softa sig lite. puss på er igen

Av Jenny - 6 maj 2009 17:30

för en dag? Är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Kurres födelsedag. hurra hurra hurra!!!


Idag har jag och Melvin delat dagen med kurre. Vi har lagat god lunch åt henne så hon fick lite mat i magen.. Men hon har varit så duktig med Melvin när jag varit o fixat o donat.. Sen efter maten gjorde jag en prinsesstårta.. Erkänn att jag är duktig... Men den vänta vi med att äta till Jonas och Daniel kom.. daniel är kurres älskling.. De fick fika tårta o te.. mm mysigt lr va säger ni där ute.. 


Trött är jag.. men jag vill verkligen göra lite saker. tänk er själva jag fick typ vara stilla i åtta månader.. Så nu passar jag på.. Men jag ska ta det lugnt oxå jag lovar.. Men ville bara tala om att jag haft en bra dag idag med Kurre och Melvin..


jonas är hemma nu. men vi vet inte om han ska åka vidare för att träna lr inte.. hoppas inte. för han va ju int ehemma igår heller.. men vi ser ju va som händer.. Jaja puss puss.. skulle ta bild på tårtan men det bidde inte så.. den blev ju uppäten så fort. hehe..

Av Jenny - 6 maj 2009 08:58

Ja nu är det en ny dag nya krafter o nya saker att göra.. Eller inte jätte nya .. amma byta blöja o försöka sig ut på en promenad..


Igår kom jag faktiskt utanför dörren men då regnade det så jag vände in igen haha katastrof ja jag vet.. Men fan jag kom ut iaf! Melvin ligger här på golvet i sitt babygym o luftar snoppen lite.. ja jag har lagt en handduk över för tro mig kiss har vi fått nog av just nu hahaha.. Han kissar på oss så fort man tar bort blöjan ju.. Nej men det är ju bara hur mysigt som helst.. haha.. 


Idag fyller min vän Kurre år.. lillsnickaren kallar jag henne.. O hon fick ledigt från jobbet för det.. Och hon den söta lilla saken tänkte fira sin födelsdag med mig och Melvin o komma hit och umgås med oss.. Det gillar vi.. Tur att jonas jobbar i närheten så vi tar ju bilen så klart.. Så vi kan hitta på nåt skoj. Nu ska jag äta min frukost o sen tänkte jag sätta på en tvätt.. herregud va man måste tvätta när man skaffat bebis.. spya, bajs o kiss överallt haha.. 


Tänkte passa på o välkomna kjell kriminell hem.. skönt att du har fått komma hem nu o avbelasta min syster lite..


O så tillsist.. tänkte jag bjuda på en gammal bild.. det är på min födelsedag.. som jag sagt tidigare. antingen va jag gravid redan då men visste inte om det. eller blev gravid dagen efter lr nåt sånt.. men tillbaka hit ska jag .. SNART!!! puss puss

Av Jenny - 6 maj 2009 08:54
Lilla magda plus presenten

kom på besök igår. Glada blev vi här hemma. Eftersom vi va alldeles ensamma. Så vi bjöd på lite middag och lite godis.. För jag o magda va väldigt sugna på nåt gott.. Hon fick ju choklad o det får inte jag äta. hm.. men jag behöver det inte heller!!!!


Melvin fick en jätte jätte gullig present.. nästan så man inte vill ta upp de ur sin ask.. men han måste ju använda de nu när de kommer ända från polen.. Ja magda är en polack.. riktig sån oxå. hehe. puss min magda..


Vi hade en mysig kväll med lite prat o tv tittande.. Vi va lika trötta båda två.. kunde nästan tro att hon oxå fått barn.. Magda är det nåt du inte berättat.. haha. nejdå.. Men tack för du kom


Hon åkte hem o jag och Melvin gick o la oss..


Puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards