Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Jenny - 13 maj 2009 14:07

ja det har jag.. fy fan idag är ingen bra dag.. tror det är så för jag är så jävla trött!! Orkar inte ens ta en promenad.. Men snart kommer Melvins faster och farbror.. så lite sällskap får jag ju iaf.. Men jag vill helst gå ut och gå.. så jag kanske gör det ikväll!!


jag har tråkigt!!!!! hahah kan ni förstå det!!!  Men snart är allt normalt igen.. o jag kan göra massa saker med Melvin.. O nu är ju Catta hemma oxå.. .. 


Nej nu märker ni hur tråkigt jag har det.. t o m så jag blir tråkig..puss

Av Jenny - 13 maj 2009 10:13

ja jag har tydligen namnsdag idag.. Min käre syster ringde och sa grattis iaf.. Ja jag heter Jenny men jag heter oxå linnea elisabeth. och idag är det Linnea som står på kalendern..


Hur firar ni era namnsdagar?? Jag har nog aldrig firat en namnsdag.. Men grattis till mig då.. 


puss puss.. 


Jag har fått sova lite. men nu har han somnat igen och jag ska försöka sova lite till.jippi helt jävla slut är jag

Av Jenny - 13 maj 2009 06:14

nu till annat.. Alltså herregud vilken natt jag och Melvin har haft.. Inte en blund sömn kan jag tala om så jag är skiiit trött!!! han har väl sovit emellanåt men då bara om han fått ligga på mitt bröst.. o tro mig det blir svettigt. så jag har försökt lägga ner han i våran säng denna natt. men inte ens det funkade.


Det som fortfarande är skönt är att han skriker inte.. han är bara vaken liksom o gnäller lite tyst. Men jag kan inte sova då.. Utan jag har legat där i sängen och hoppats på att han ska kunna sova.. men nej.. Så idag är jag jävligt irreterande trött!!!! jävligt trött!!! Det värsta är att han kommer inte somna nu heller. utan han brukar somna där runt nio tiden.. så jag får sitta här snällt o vänta på att han ska somna så jag kanske kanfå mit lite sömn iaf!!



Idag ska min kusin sofie komma med sitt underverk Isak..Men fan jag vet inte om jag pallar när jag är så här trött.. Får ringa henne o se va hon t ycker.. hon har ju varit mamma lite längre än jag o vet lite bättre.. hehe.. 


NEj nu ska jag sitta här o filosofera... vänta.. vänta in sömnen. hehe.. Sen kanske senare idag kan jag ta mig en fettpromenad... får se hur mycket jag orkar me!!!


Just det.. Melvins faster är på besök i staden oxå.. så ikväll ska vi roa henne.. herregud va trött jag är.. hhahaha jaja nog om det. vi hörs sen..


kram på er alla där ute

Av Jenny - 13 maj 2009 06:12

jag säger absolut någonting annat vill ajg bara påpeka för er där ute att min Catta med sin Kim har kommit hem!!


Då blir jag glad nu ska vi göra lite roliga saker... för innan har jag varit gravid o inte kunnat göra nåt.. men nu så.. Välkommen hem tjejen... o jag får väl ta på mig brun utan sol innan vi ses.. haha annars kommer folk tro du går brevi ett spöke!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards