Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Jenny - 9 maj 2009 15:52

Ja där har vi spenderat våran dag idag..o hallå det kändes hur bra som helst.. jag blev t o m sugen på att shoppa. o då är jag inte lessen längre.. jeho.. hehe..


Men jonas han överraskade mig kan jag tala om .. o jag blev glad!!! Jag bevhöer ju hitta på lite saker o gå där det finns människor för jag har känt mig lite obekväm med det just för tillfället.. av olika orsaker.. MEn så sa jonas efter träningen att jag skulle klä på mig o så vidare. Sen fråga jag vart vi skulle.. Ja då sa han att vi skulle till hans pappa.. farfarn.. missförstå mig inte fel nu. jag tycker om han hur mycket som helst. Men vadå skulle jag från våran lägenhet till hans lägenhet.. Det va inte riktigt det jag ville hitta på...


Men jonas han tyckte det va en jätte bra ide.. Sen körde han mot nacka forum o jag fråga va han skulle göra där.. nej han skulle bara köpa lite bullar.. oki då tänkte jag..


Han ville absolut att jag och Melvin skulle med o köpa bullar.. MEn tänkte ajg.. varför.. jobbigt att dra in o ut barnet ur bilen.. Men han propsa på att vi skulle me. oki jag gjorde som jag blev tillsagd.. Sen gick vi där inne .. o vet ni va han hade gjort. han hade bestämt möte med min syster, malin och min kusin sofie.. gissa om jag blev happy.. han kan om han vill min jonas!!!


Så min dag blev helt underbar.. JAg har t o m köpt ett par byxor. kanske inte jätte fina. men fan jag är en mellan storlek nu ju..o kan inte ha mina egna kläder o vill helst inte bara gå i mammakläder. så jag hitta ett par linnebyxor på veromoda som funkar en stund!! SEn ska jag tala om för er att jag hitta mina dröm skor. sååå fiiina.. men de fanns itne i min storlek.. o då kan ni ju få veta att min käre syste rköpte de istället.. .Lite avundsjuk blev jag.. men hon är värd de.. jag hittar ett annat par sen när jag kan använda såna skor..!!


Så idag har vi spenderat dagen i Nacka forum o vi hade hur trevligt som helst!!! Nu ska vi vila oss lite.. SEn vidare till åkersberga.. för några av våra vänner har fått sig en son de oxå.. O självklart måste vi dit o titta på han... Kram på er alla glada.. 

Av Jenny - 9 maj 2009 08:40

ja nu lät det lite snuskigt men det va inte alls det jag mena. Håll i er nu.. igår kväll blev jag lite trött där runt elva tiden.. JAg ville gå o lägga mig, Jonas sa åt mig att gå o sova. Men jag kunde lämna kvar bebis hos han.. oo va skönt tänkte jag.. Sen sov jag i godan ro.. JAg fick sova till kl TRE fy fan va jag behövde det.. jonas sov på soffan med lillen och gjorde mjölkersättning när han blev hungrig.. usch va skönt o va glad ajg blev.. Jag hade kunnat sova längre..


Men mina tuttar gjorde sig påminda.. de hade ju inte blivit mjölkade på hela natten.. så jag va tvungen att gå upp o pumpa.. O då kunde jag lika gärna ta Melvin så jonas kunde få sova.Sen sov Melvin till klockan sex.. så jag fick iaf sex timmars sömn inatt o idag är jag en helt ny människa. Tänk va lite sömn kan ge!!!


Nu ska jonas åka o träna.. jag och MElvin ska ligga o mysa lite.. .. puss på er alla där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards