Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Jenny - 3 maj 2009 20:41

Nu så här på kvällskvisten fick jonas sig ett samtal. Det va farfar Sven olov som ville komma o titta till lilla Melvin.. självklart .. Det är lika roligt varje gång han vill komma o säga hej!!  Melvin va t o m vaken o visa sina vackra ögon.. Nu har han träffat mormor sin, farfar sin och morfar sin. farmor kommer senare hon bor i örebro hon..


Jag vill bara passa på att tacka Jessica för ett jätte skönt och bra samtal idag. Hon tänker på mig fast hon själv har varit med om massa otur på otur. TAck det värmde!! Vi får hitta en dag i veckan som passar... kram


Nu ska vi titta lite på wipe out sen tnäkte faktsikt jag gå o sova.. Jag är fan trött.. JAg är inte en person som kan sova på dagen.. ja det måset jag lära mig.. men just nu kan jag inte det.. o på natten har jag intekunnat sova nu eftersom min Melvin har haft ont i magen.. han skriker inte men jag hör han.. o hur fan ska jag kunna sova när mitt hjärta är lite lessen o kinkig.. 


Men idag har jag inte ätit ngn choklad så vi får se om det blir bättre.. hehe. puss på er alla glada

Av Jenny - 3 maj 2009 17:35

Dagen har varit jätte bra idag.. Fick slita upp jonas ur sängen då vi lovat att köra min käre moder till bussstationen. Så vi packade oss själva o körde kosan mot tyresö o hämtade upp mamman..


Sen gick jag o Jonas runt lite i stan o kolla lite granna. Jag harju typ inte varit inne där på åtta månader .. o när jag varit inne har vi varit snabbt inne i en butik för jag haft så ont o jobbit.. Men nu fan va härligt det va att strosa omkring där.Jag shoppade lite smink... förjag har ju liksom som en annan färg på huden än va jag är van vi hahah ajag är blek.. blek som ett jävla spöke.. Men vill vara fin ändå!!! Jonas hittade två snygga tröjor på gate one.. 


Inne på gate one ville Melvin tydligen ha mat.. så han började skrika.. Jag fick panik. ahaha som alltid.. ja det kommer nog ändra sig snart.. Men just för tillfället får jag panik när han är hungrig o vi är ute bland folk.. för ja gkan inte mjölka han ute bland folk.. ahah anej aldrig  att jag skulle ta fram mina tuttar mitt ute i stan.. haha. katastrof


Så vi skyndade oss til närmsta toalett o lånade skötrummet.. Men det gick bra till slut o han slutade gråta.. 


Idag har vi haft en jätte bra dag.. Det behövdes ska jag tala om.. för att amma. fan det tar kålen på ens tankar och sinnen!! MEn idag va det toppen.


Nu är jonas och tränar jag och Melvin ligger i soffan och tittar tv.. lr MElvin ja han sover som vanligt. Men sen ska vi laga middag o bara ha en liten myskväll. .för imorn börjar jonas att jobba.. Hjälp ska jag vara ensam hela dagen med pojken.. katastrof. jag är lite rädd. ja det är jag. För jag har panik när jag är ute bland människor med vagnen.. ensam.. MEn det ska nog gå hur bra som helst..


Puss på er

Av Jenny - 3 maj 2009 09:13

Ja idag är det söndag.. men för mig är det som vilken dag som helst. precis som det varit för mig nu de senaste åtta månaderna.. Ja först va jag ju sjukskriven o nu mammaledig.. Men nu kommer jag få röra på mig lite mer iaf.. Så det är ju nice!!


 Igår hade jag en värdelös och hemsk kväll. Man kan tydligen få såna ibland när man ammar..Men jag tror det här inte va för att jag ammar,.. den här känslanv a det ngn som tog fram hos mig.. Ja det känns bättre idag.. Men att en person kan tänka så mycket olik en själv.. Men nu ligger iaf jag och våran Melvin här i soffan och kollar på disney dags.. lr Melvin ligger o sover o fiser. hehe.. Ja han hade ont i magen i natt oxå.. han skriker inte men jag hör hur han kvider o försöker prutta o bajsa. Jag får ont i hjärtat.. några förslag hur jag kan göra??


Sen en sak till. Igår åt jag inte på hela dagen ingenting!!! Jag va inte hungrig. Jag har tappat matlusten.. varför .. den ska väl bli bra när man ammar???


jaja puss påer

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards