Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Jenny - 28 maj 2009 22:50

det blev många inlägg på samma gång. haha .. Men jag ville bara tala om för er att min kylmäkorpi kom förbi idag. Hon kom ensam för vi tänkte ha lite ensam tid.. Men Jonas va ju tvungen att träna som vanligt. Men det gick bra ändå.. För pojken min sov!!


Vi satt här o snacka massa skit o om bebisar.. jag sa det till maija. herregud. det blir verklgien mycket bebissnack när man har bebis.. Jag som klagat på såna morsor. haha nu är jag en själv. katastrof!! hejda mig ngn!!!


MEn iaf. Jonas kom hem och tog Melvin så jag och Maija kunde åka iväg lite ensamma. Så vi tog oss en solning.. vadå vi ville bara bli lite fina liksom!! 


Härligt va det iaf... 

Snart ska jonas åka iväg till centralen för att hämta modra min.. hon ska sova här i natt för att vi imorn ska vidare till Tyresö.. Där ska jagstanna hela helgen så vi får se hur det blir med bloggandet då.. 


Puss på er alla glada..


här kommer min kylmäkorpi med melvin

Av Jenny - 28 maj 2009 22:48

Jag och MElvin på bajsfirman efter ikea o väntade på våran Jonas vi satt där i lite mer än en timma innan han kom.. Lite rädd för bajspartiklarna där inne är jag Men människorna sa åt mig att inte vara så löjlig oki tänkte jag.. Det går nog bra att släppa Melvins mun och näsa då. hehe.


Jag börjar må bättre o bättre för varje dag. jag vågar vara ute mer bland människor och det känns bara för härligt!! Jag har t o m börjat planera lite tripper ensam men vi får väl se hur det går.. MEn framåt går det iaf.


Mina promenader känns oxå hur bra som helst.. tyvärr så ser jag fortf ut som Shrek men det kommer ändras.. Men det som alla säger om amning .. att man bara svishar ner.. Det stämmer absolut inte .. inte för mig iaf!!! Men det få rta den tid den tar.. eh INTE. det ska gå fort.. men det löser jag.. jeho.

Av Jenny - 28 maj 2009 22:40

Började ju som sagt med att Catta med sin Trista kom o våldgästa mig... Vi satt här hemma, gjorde oss i ordning o så vidare till kl 11.. Tyvärr bidde det inte ngn promenad alls för mig idag för det regnade ju.. Och Catta hade inte ngt regnskydd med sig till sin vagn.. ANnars hade jag gått jag lovar.. hehe..


Vi tutade in ungarna i bilen och körde iväg Catta som hade glömt sitt insulin hemma va tvungen att göra ett snabb stopp i Brommaplans apotek för att hämta ut nytt..  Jag satt i bilen med bebisarna o väntade..Vi hade inte ställt oss så jätta bra. Så litenervös blev jag när två polisbilar körde förbi.oops men de såg oss inte. hehe..


Catta kom ut UTAN sitt skit.. det va tydligen slut där.. så vi skulle till solna för att hämta istället. MEn vi ville byta bil först till våran bil så vi fick mer plats o jag fick med mig min vagn. Så det gjorde vi.. åkte o böt bil såklart. Sen kom vi till solna. Ja då har lill tjejen glömt plånboken i sin bil. hahaha jag dog.. Våran dag blev bara senare o senare. men vi hade ju roligt på vägen liksom.. Catta fixa sitt ändå och det gick bra allting. .


Vi kom till ikea o hungriga som vi va gick vi o tog en varsin sallad. hahaha trodde ni ja.. Vi åt ju köttbullar så klart.. 


Vi hade iaf en jätte trevlig dag.Trista fick upp ögonen för MElvin men jag försökte förklara för henne att det kommer ta en liten tid innan Melvin vet va en flicka är för nåt.. Men hon ville inte lyssna på det örat hon.. 


TAck för en bra dag då familjen!!

ARG

Av Jenny - 28 maj 2009 22:40

Kan min prins oxå vara ibland då ser han ut så här!!

Av Jenny - 28 maj 2009 09:22

alla glada.. Nu sitter jag här i soffan med fin besök. Catta är här med sin lilla Trista de kom kl halv åtta i morse. Så det va bara för mig att gå upp o fixa mig. Trots en lite jobbig natt.. ja denna natt oxå. Det är nåt med Melvin för kl ett varje natt till tre är han vaken!!! Men det gick bättre denna gång.


Vi skulle tagit oss en morron promenad  Men fasiken det spö regnade och Catta har inte nå regnskydd så det blev att stanna inne. Men nu sitter vi här o ska snart gå o duscha.. Sen ska vi ta oss till ikea o shoppa lite.. Nej nu ska jag amma lite sen gå o duscha o försöka göra mig så fin som jag kan.. 


Puss på er alla glada..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards