Alla inlägg den 10 maj 2009

Om

Av Jenny - 10 maj 2009 19:30

någon frågar något o man svarar. eller om man tycker nåt o ngn annan tycker annorlunda.. MÅSTE MAN SÄGA MER ÄN EN GÅNG VA MAN TYCKER OCH TÄNKER BARA FÖR DEN ANDRA INTE TYCKER LIKADANT..  herregud säger jag.. acceptera de svaren ni får!! Alla kan inte tycka o tänka som er!!!


Annars. så jag är jag gladare nu.. Jonas bror har varit här o bjudit på hemma pizza. självklart gör jag godare.. men det va gott! Nu sitter jag och tittar på gossip girl.. o det gillar jagjeho.. Sen ska jag försöka väcka min son för att ge han lite tutte.. o imorn. ja imorn är en ny dag igen.. Vi kanske ska iväg o titta värsta fina lägenheten i älta. jag längtar.. JA vi har inte sålt våran än.. men man kan börja titta lite granna!!


Ja jag är gladare nu.. jippi.. puss på er alla glada

Av Jenny - 10 maj 2009 16:59

bara helt enkelt tråkig o har inte nåt att skriva.. Vi har gjort massa saker men jag har inte ngn lust att skriva om det ändå.. Det kommer säkert tillbaka imorn.. För som ni vet. så älskar jag ju att prata o att skriva..


Ni får vänta lite ... Men som ni vet.. är jag ju söt ändå.. hehe

Av Jenny - 10 maj 2009 11:40

helt ärligt när ska de förstå hur vi tjejer har det.. när vi har varit gravida o när vi sitter o ammar natt o dag?!! De tycker synd om sig själva bara för de har tråkigt.. nej less blir man

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards