Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jenny - 8 maj 2009 20:54

för mysigt har vi haft ikväll.. Jag lagade mat o fixa o dona. Jonas fixade med efterrätten... o det gjorde han hur jävla bra som helst!!!


Sen kom de.. våran familj från flen.. Jesscia, Erik och Alice.. Det va hur mysigt som helst. Alice är en glad liten lärka o hon tyckte om att dansa på vårat soffbord. hehe.. litet prinsessbord kanske.. Vi åt gott iaf mätta och belåtna blev vi allihopa hoppas jag.. 


Nu sitter jag och jonas i soffan.. Melvin ligger brevid jonas o snusar lite.. Men det jag ville berätta va.. Jag och jonas sitter inte o umgås utan vi sitter här med en varsin data o surfar på internet. hehe. ja så bra kvalitets tid har vi för varandra. Nejdå men fan vi köpte ny data igår. så han vill bara testa den lite granna..


Nu ska jag försöka kolla lite på tv..puss på er alla glada

Av Jenny - 8 maj 2009 16:04

jag inte i glamor världen.. MEn snart hoppas vi. Tänk er det där ansiktet utan smink.. hjäääälp. haha.. Men snart så.. Jag har ju börjat komma igång med mina promenader o om lite mindre än två månader får jag börja träna igen.. Shit va jag längtar. jag längtar efter min gamla kropp o mitt gamla ansikte.. JA jag kanske är lite ytlig.. Men för att jag ska må bra och vara glad måste jag se ut som jag är van vid.. Då blir både Melvin och Jonas gladare.. alltså när jag är glad!!! annars är jag en häxa kan jag tala om.


Nej nu ska jag ställa mig och skala potatis.. och vänta på min jonas..


Jonas förlåt att jag är elak ibland. MEn jag blir så när jag inte mår helt ok.. snart  vänder allt.. då blir det toppen igen.. 


Sen en sak till.. Vill bara säga och hälsa till Catta med familj.. saknar er lite granna.. och grattis i efterskott Catta.. gamla kärring. hehe.


puss där ute

Av Jenny - 8 maj 2009 14:05

hur söt än jag tycker att min son är.. så liknar han faktiskt E.T lite på den här bilden.. hehe erkänn att han gör det!! Men jag va tvungen att ta kort på han för han har ju kläder på sig från moster sin.. O precis när jag skulle klicka. ja då börja han att trycka.. hehe..


Nu har vi tagit oss en promenad o jag är lite gladare.. Det känns lite bekvämare att gå nu.. Jag tror problemet är om han börjar gråta o vill ha mat.. fan va gör jag då.. det blåser ju ute. jag har lite ångest över att han inte ska kunna andas om jag tar upp han. haha ja ja ghar såna knäppa tankar just för tillfället.. men som tur är försvinner de med tiden.. Nu sover han o jag tänkte försöka mig på att duscha men han kommer säkert vakna precis när jag ställer mig där inne!! 


Fan vilken tur ni killar har.. Ni kommer hem o bara är.. medans vi får stressa igenom allt vi vill göra!! Men i helgen sover jag på soffan o Jonas får ta Melvin.. det låter väl hur skönt som helst.. mmm va smysigt. hehe.. Nej nu vill jag försöka mig på en dusch då innan han vaknar som sagt.. 


Puss på er alla glada

Av Jenny - 8 maj 2009 11:41

har jag inte kommit ut på än. Nej för jag har varit tvungen att plocka undan oki att jag ska städa lite o så när jag är hemma. MEn fan varje jävla dag.. plus att idag har jonas inte fixat med disken.. o det är hans göra.. Så det måste jag göra. jo för det kommer folk hit o då kan inte disken stå där o se äcklig ut.. Nu är jag arg och förbannad!!! För jag hatar att sköta disken. Därför ska jonas göra det plus att vi har en diskmaskin!! JAg sköter ju allt annat.. plus melvin.. Nej nu är jag lack!!!


Behöve rmin promenad men vet inte om jag hinner. jag vill ju gärna duscha oxå innan sötnosarna från flen kommer.. jaja vi får se va som händer!!!

Av Jenny - 8 maj 2009 10:34

Vi ligger här i goda ro o har sovit ca en timma.. Sen hör man braket från Melvin alltså herregud va duktiga de är på att bajsa.. Blöjorna springer ju fan iväg haha.. Men så länge han mår bra är allt annat bra.


Jag tänkte gå ut o promenera idag me men jag vete fan.. För jag har jävligt ont i mitt ärr. Men men det ska väl vara så antar jag. Det är ju bara 18 dagar sen jag gjorde snittet.. Jag har nog lite för bråttom med alltind. vill att allt ska hända på en gång.. Spec med min kropp.. Men jag får nog försöka ha tålamod.. Det tålamodet jag har när jag jobbar på dagis.. Jag får försöka ta fram det!!!


För annars går jag nog under.. fy fan säger jag att se ut så här.. Jag tycker det ärhemskt.. alltså riktigt hemskt.. Tur att jag har Jonas redan som älskar mig för den jag är..hehe.


Nej nu ska jag byta blöja, ge tutte  sen ut o gå lite granna med min grymma musik. jippi.. puss på er igen då..



Av Jenny - 8 maj 2009 07:36

halv sex vill Melvin vakna till för att komma o lägga sig i våran säng och han är så välkommen så.. Men när han ligger där så ligger han o trycker o trycker.. Alltså han trycker så mycket att det låter om han.. Stackarn. jag tycker ju synd om han.. han skriker inte men jag märker ju att han har problem med att få ut gaserna.. ska testa det här miniform som några har sagt åt mig att göra.. Fan man får själv ont imagen när sin bebis har det!!


Nu sitter jag här i vardagsrummet med min kära data.. Melvin ligger i babygymet o tittar runt lite. Helt ärligt babygym och babysiter är fan det bästa de kommit på!! Helt underbara saker!! 


Idag ska jg våga mig på ännu en promenad.. ja jag ska ju som sagt bort ur shrek kroppen. hehe.. Sen i eftermiddag får vi fin besök från flen. En liten söt familj.. som ska komma hit o äta middag o umgås lite..


Kram på er där ute..

Av Jenny - 8 maj 2009 07:31

kväll efter vi hade ätit våran middag och pratat lite om dagen.. Så packade vi ner Melvin i bilstolen och körde mot tyresö.. mina gamla trakter liksom.


Orsaken va att min systers sambo har kommit hem efter ett litet äventyr och vi ville ju att han skulle få träffa våran Melvin. Det va skönt att få komma o träffa min syster oxå!! Kjell kriminell han va helt tokig i Melvin såg nog t o m några tårar i ögonvrån!! och han ville liksom inte lämna tillbaka han till mig eller jonas. Nej han skulle sitta med han hela tiden. Men till slut blev ju Melvin hungrig o ville ha mammas tutte så då va kjell tvungen att släppa han. hehe..Mysigt att vara där tycker jag.!!! 

Vi kanske nio tiden packa vi oss igen och körde hemåt. Så igår hade jag både en bra dag och en bra kväll.. jeho. hehe. 

kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards