Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Jenny - 15 maj 2009 09:34

Jag har ju sagt att jag vill tatuera mig. Jag har hittat en nu som jag vill ha.. Jag har sett massa fina men den fastna jag för.. Lite justeringar bara sen är den precis som jag vill att den ska vara!!


Tror inte jag kommer lägga ut den på bild här i bloggen för den ska ju vara MIN!!! MEn den kommer bl jätte fin.. Men nu är det bara att ha tålamod. o vänta tills jag blir smal o fin igen.. Dumt att göra en tatuering nu i denna kropp.. För den här kroppen kommer förändras nå otroligt. hehe.. 


Nej nu ska jag försöka sova samtidigt som mitt underverk.. sen ska jag ta mig ut på en promenad.. puss puss

Av Jenny - 15 maj 2009 08:22

Kväll spenderade jag med min lilla Jojo! Vi tappa bort varandra ett tag av olika anledningar.. Men det är löst nu och allt känns bra igen!! Härligt. Så igår kom hon hem till mig och Melvin.. jonas va och jobba så vi fick umgås lite ensamma.. Eller ensamma o ensamma. Melvin va ju med oxå.. och han va inte riktigt sig själv igår på kvällen.. Det passade bara bra att vara i mammans famn.. hm..


Men Jojo babblade på som vanligt iaf.. hon hörde ju inte riktigt att han skrek.. för ni som inte vet.. Jojo har en liten hörselskada.... hehe.. Hon knacka på dörren igår och jag skreeek Kooom iiin.. men det kom ingen.. just det tänkte jag.. hon hör inte.. haha förlåt jojo jag va tvungen!!


Hon hade med sig presenter till både mig och MElvin.. Jag tror jag blev gladast över min present. för det va ngt från hjärtat!! 


MEN... HON HADE MED SIG NÅGRA JÄVLA BULLAR FRÅN PRESSBYRÅN OXÅ.. OCH JAG VARNAR ER ALLA DÄR UTE!! KÖP ABSOLUT INTE BULLAR FRÅN PRESSBYRÅN!! .. Jag kan säga så här.. jag hade ont i magen hela jävla kvälllen.. och gaser är nåt man hade när man va gravid. .men herregud vilka gaser jag fick av den där jävla bullen..


MEn jojo tack ändå. hehe. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards