Alla inlägg under september 2009

Av Jenny - 19 september 2009 17:44

han såg SKYLDIG ut. hehe.. så fel det kan bli ibland! Jag sitter hos Jonas pappa och kollar lite på lokalen vi ska vara i imorn. Hur vi ska duka o så vidare. Usch va Melvin har blivit stor snabbt.. Mycket att göra nu så åter kommer på måndag tror jag. med massa bilder oxå.. jeho..


puss på er alla glada

Av Jenny - 19 september 2009 08:46

att den här Mats Alm va oskyldig till att hans fästmö Linda va försvunnen!! Nu kanske jag har helt fel. Men jag tror fan inte det!!! Han såg verkligen så skyldig ut redan första reklamen som visades med han!!!


Mats Alm

Av Jenny - 18 september 2009 21:29

idag har det varit. Besöket hos läkaren gick hur bra som helst. Vi ska väl testa de där jävla tabletterna då. JA ni läste rätt tabletter. hur i helvetes jävla skit hålas jävla skit ska jag få i min 5 månaders bebis tabletter????? Sen vet ni va det är för tabletter.. jo losec!!! Ska min bebis få losec för reflux.. det känns väl så där kan jag tala om!!!!


Alltså jag vill inte stoppa i han massa mer skit nu!! FAn han lider inte av att spy iaf. Han är ju lika glad o pigg för det!! JA jag är lite splittrad över hur jag ska göra.. har ni några åsikter???



Ikväll har vi haft fin besök. Farfar, farmor, gammelfarmor sen våran vän Allan. Vi lagade lite middag o åt kakor!! Jag tog faktiskt ingen kaka.. oo va duktig jag är!!  bakat kakor idag har jag gjort oxå haha ja jag måst eju.. Det blev dumlekakor så jävla goda alltså .. herregud va goda.. Men jag håller mig til lsöndag!


Imorn blir det fullspäckat igen. Vi ska testa dopklänningen, hälsa på mormor, moster o gammelmormor o gammelmoster.. hahaha ja hela faderuttan.. Sen blir det middag i danvikstrand hos farfar!


Jag får nog träna imorn på morran oxå tror jag..oo va ja ghoppas att jag sover bra i natt.. o melvin inte vaknar!! Så jag är pigg o orkar träna.. nej nu ska jag umgås lite. puss på er..

Av Jenny - 18 september 2009 08:43

ingen träning med Anna idag. Jag ringde nämligen Melvins läkare och sa hur jävla trött jag är på att han rosslar så mycket, o spyr hela jävla tiden. Så jag fick en tid o det va samma tid jag hade hos Anna.. jätte tråkigt för mig. Men hur jävla bra som helst för MElvin!! Men det värsta är att hon vill sätta in ny medicin nu åt melvin för reflux..


Men helt jävla ärligt. Jag som inte ens är läkare fattar ju att han spyr så där mycket för han har så jävla mycket slem i hals o bröst. Vem fan skulle inte må illa då!!! JAg vill inte sätta in nå jävla ny medicin nu.. för att TESTA jag vill VETA va som är fel. om det nu är nå fel. Han kanske bara har så där helt enkelt, nåt man måste acceptera.. MEn då vill jag veta det!!!


Jag hatar tabletter, medicin o skit. Tar inte ens det själv. O jag tror inte på att TESTA allting.. Hur kul är det för han egentligen??!!! Nej jag är förbannad nu.. läkare i sverige är fan lata.. de är säkert jätte jätte duktiga men lata!!!


JAg betalar hellre för läkarvåd o får ngn som verkligen vill göra sitt jobb. Än att få gratis läkarvård o gå till ngn som har 10 minuter per patient!! Jaja vi får se hur det går idag. MEn ingen jävla ny medicin. Då får han hellre spy. Han går ju iaf upp i vikt!!!!!



SEn .. min träning.. Snälla rara söta Anna hade en tid idag halv fyra.. Så vi får se om jag hinner det.. måste ju städa lite o laga mat innan svärmor kommer.. Ja fullspäckad helg är det. MEn det är min grej o det gillar jag.


Nej nu måste jag göra i ordning oss här hemma för läkar tiden. JAg som tagit mina prot drinkar o skit innan träning. jaja haha jag får ta mig en extra promenad bara.

Av Jenny - 18 september 2009 07:12

misslyckades. hahahah ja det kan jag tala om. Absolut inte på smaken, smaken är underbar.. men hur fan ser de ut egentligen... Hur får man de där fina.. VArt gick det fel.. ngn som har nå råd?? heheh.. för jag måste göra om de. Ja de smakar toppen men jag kan inte visa upp de där.. inte på dopet iaf..

 

Av Jenny - 17 september 2009 21:26

idag känner jagmig lite harmonisk och kär!! O så är snubben inte hemma.. Nu är iaf kolakakorna klara.. kanske får göra om de. för de blev lite tunna.. men fasiken.. det kanske går ändå..


När de svalnat o är inlagda i burkar går jag och sover lite. För jag är fan trött! Man blir trött av att baka.. eftersom när man bakar bullar kan man inte ha öppet.. så det har alltså varit hur jävla varmt som helst här hemma idag.. jag och Melvin som svettas så lätt.. Så tro mig.. det har inte varit skoj!! Men nu är de värsta o jobbigaste sakerna klara iaf. FAst.. jag funderar på om jag ska göra solskensbullar ändå.. va tycker ni..


kärleksmums

vaniljbullar

kanelbullar

kolakakor

dumlekakor

havrekakor

finskapinnar

chokladbollar

smörgåstårta

vanlig tårta..


kan jag hoppa solskensbullar?? Jag älskar ju att baka.. haha.. men det ska ju ätas upp oxå..

Ja du Lovisa.. du är välkommen o smaska kakor nästa vecka..


nä nu blir det sängen snart.. kram och godnatt

Av Jenny - 17 september 2009 20:33

i soffan, surfar lite, tittar lite idol samt bakar mina kolakakor. Precis gjort degen lagt in den i kylen för hm smöret stod framme lite för länge.. Jag fastnade nämligen i soffan framför datan ett tag.. Pratade med en rolig liten tös som gillar en sak lika mycket som jag. mohahahaha..


Men iaf nu sitter jag och tittar idol. alltså vissa människor.. har de inga vänner som kan vara ärliga???? SKulle du maija t ex säga att du ska söka till idol skulle jag säga.. ALDRIG hahahaha hahaha. nejdå.. Vet inte om det märks men lite tråkigt har jag.. fast jag har hundra bollar i luften. Tycker det är lite tråkigt utan Jonas ikväll men han meddelade att han snart är hemma igen..


Imorn är en ny dag.. äntligen ska jag få träffa söta Anna o köra sönder mig.. känner för att köra armar men vet inte va hon har på schemat... Sen ska jag promenara hem för att baka de sista kakorna.. Sen städa lite eller damsuga.. för jonas mamma, melvins farmor kommer på besök!!! Då får jag inte ens peta på min bebis. hehe.. skönt det där med mor o far föräldrar.. Nej nu ska jag lägga ner datan mina ögon kommer ju snart bli fyrkantiga..


godnatt kram på er där ute

Av Jenny - 17 september 2009 18:10

upp. han va lite ledsen så jag förstod att han va hungrig. Så vi gick upp o gjorde lite gröt! Men oo min lilla odåga va så himla lessen. Tog en tugga, skrek sen en tugga till sen skrek igen. Han fick lite ersättning mellan oxå, drack sen skrek.


Han va alltså jätte jätte ledsen så jag tog han o vi satte oss i soffan för en liten mys stund. Men han va fortfarande jätte ledsen. Han blev tyst o sen skrek sen tyst sen skrek. Ända gångerna han är så där ledsen är när han är trött! MEn jag trodde ju inte han va trött eftersom han precis sovit lite. Men jag gick o bytte blöja tog av han kläderna o la han i sängen.. oo sen låg han där o mös lite för sig själv för att sen somna!! Han va ju hur trött som helst.


Det va kanske jobbit att vara med när mamma bakade idag;). Eller så kanske han börjar bli sjuk för han har varit väldans snorig o hostig de sista dagarna. Vi får se va som händer. Söt är han iaf när han ligger där i sin säng o filosoferar

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards